Helsingin Kokoomus

Eduskuntavaaliehdokkaiden tulevat tapahtumat

06.04.2019 klo –
Helsingissä

- Sari Sarkomaa: Huhtikuun AfterWalk keskiviikkona 3.4. klo 17.00 alkaen Töölönlahdella.

- Veera Hellman: Maailmanparannusilta apulaispormestari Pia Pakarisen kanssa keskiviikkona 3.4. klo 18.30 alkaen Briossissa (Kalevankatu 9). https://www.facebook.com/events/2265825990297898/

- Daniel Rahman: Daniel Afterwork 2.0. Elina Lepomäen kanssa torstaina 4.4. klo 17 alkaen Integrifyn toimistolla (Lapuankatu 3). https://www.facebook.com/events/1328365827318125/

- Seija Muurinen: Miten saadaan hyvä ikääntyminen kaikille? -keskustelutilaisuus Keskustakirjasto Oodissa, Kuutio, 2 kerros, Töölönlahdenkatu 4 maanantaina 8.4. klo 16 alkaen. Paikalla keskustelemassa MEP Sirpa Pietikäinen ja kaupunginvaltuutettu, sosiaali- ja terveyslautakunnan jäsen Seija Muurinen.

- Matti Niiranen: Miten ilmastohaaste ratkaistaan? -keskustelutilaisuus Robert's Coffee Jugendissa (Pohjoisesplanadi 19) lauantaina 6.4. klo 15.30 alkaen. https://www.facebook.com/events/372858903311757

- Atte Kaleva tavattavissa Munkkiniemessä, Cafe Delivo, Munkkiniemen puistotie 17 maanantaina 8.4. klo 18 alkaen.

- Atte Kaleva tavattavissa Lauttasaaressa, Espresso House Lauttiksessa tiistaina 9.4. klo 18 alkaen.

Kaikki tapahtumat