Vierunen

s. 1968

maarit.vierunen@gmail.com

Järkeviä päätöksiä !

Olen 52-vuotias kauppatieteiden maisteri ja teinipojan äiti Vuosaaresta. Työskentelen rahoituspäällikkönä Espoon kaupungilla.

Tällä valtuustokaudella olen vaikuttanut kaupunginvaltuuston varavaltuutettuna, kaupunkiympäristölautakunnan varajäsenenä ja Helen Oy:n tyttären Oy Mankala Ab:n hallituksen jäsenenä. Olen Helsingin Kokoomuksen puheenjohtaja ja Kansallisen Kokoomuksen puoluehallituksen jäsen.

Visio Helsingin kasvusta ja muutoksesta tulee ulottaa vuosikymmenten päähän. Minulla on aito halu vaikuttaa siihen, että myös tulevaisuudessa, tulevan valtuustokauden jälkeenkin, eri ikäisillä helsinkiläisillä on mahdollisuus toimivaan kaupunkiin. Senpä vuoksi kaupungin talous on pidettävä vahvana, koska vain tasapainoisella taloudenpidolla voidaan ylläpitää palveluja, pitää huolta turvallisuudesta, viihtyvyydestä, ympäristöstä ja harrastusmahdollisuuksista ja samalla katsoa, että kaupunkilaisten verorasitus ei kasva kohtuuttomaksi ja että kaupungin velan määrä pysyy hallinnassa.

Kerro kavereillesi