Sarkomaa

s. 1965

sari.sarkomaa@eduskunta.fi

Järki ja tunteet

Olen innostunut työhön valtuutettuna kotikaupunkimme puolesta. Monipuolinen kokemus, yhteistyötaito ja sitkeys toimia helsinkiläisten parhaaksi ovat vahvuuksiani. Olen kolmen nuoren äiti ja koulutukseltani terveydenhuollon maisteri. Toimin eduskunnassa valtiovarainvaliokunnassa ja ryhmämme varapuheenjohtajana. Olen intohimoinen Itämeren suojelija ja lenkkeilijä. Olemme Helsingissä isojen kysymysten edessä. Helsingin on oltava kaiken ikäisille turvallinen ja hyvä paikka asua ja elää, tehdä työtä, yrittää ja opiskella. Helsinkiä on kehitettävä asuinalueiden ja ihmisten ääntä kuullen. Työtä ja palveluja tuovaa yrittäjyyttä on edistettävä. Asumista ja elämistä ei saa tehdä kalliimmaksi. Helsinkiläisten on saatava vastinetta verorahoilleen. Terveysasemalle on päästävä. Omaishoitajien ja senioreiden palvelut on laitettava kuntoon. Tärkein investointi on päiväkodit ja koulut. Helsinkiin kuuluvat eri kulkumuodot. Liikenteen on sujuttava. Parkkipaikkojen on mahduttava kaupunkiimme. Puhtaita merenrantoja ja viheralueita on vaalittava. Lähipalveluiden ja kivijalkayritysten elinvoimaan on yhdessä löydettävä ratkaisut.

Kerro kavereillesi