Saarikangas

Kaivopuisto

s. 1966

Minä välitän, välitä sinäkin

Olen toisen polven stadilainen. Helsinkimme on Suomen talouden promoottori. Sen vuoksi meidän tulee vaalia talouttamme ja tämän korona-kriisin jättämät haasteet tulee taklata, hoitaa ja samalla katsoa eteenpäin. Kolmenkymmenen vuoden urani talouden parissa kertoo ammattitaidostani ja kiinnostuksesta talousasioihin.
Samalla kun varmistamme Stadin hyvinvoinnin pitää meidän varmistaa kilpailukykymme, puhdas ilmastomme ja vesistömme. Pitäkäämme siis Itämeri ja saaristo siistinä.
Nuoret. Näiden asioiden lisäksi keskityn erityisesti nuorten hyvinvointiin. Nuorison työllistäminen ja hyvinvointi on sydäntäni lähellä. Nuoriso tarvitsee aktiviteettejä opintojen tai töiden parissa. Meillä on liikaa syrjäytyneitä nuoria, liikaa päihdeongelmaisia sekä muuten huonosti voivia nuoria.
Heidän apuun ja auttamiseen täytyy tehdä työtä ja mahdollistaa heille kaikki tarvittava palvelu.
Tämä vanhuksia unohtamatta. Helsingin kaupungin toimesta tulee auttaa apua tarvitsevia. Lisäksi tarvitsemme välittävän, keskustelevan ja toisistamme huoltapitävän yhteiskunnan. Minä välitän, välitä sinäkin.

Kerro kavereillesi