Saarikangas

Kaivopuisto

s. 1966

Minä välitän, välitä sinäkin

Yrittäjät ja yritykset. Yrittäjiä pitää voida tukea nykyistä enemmän yrittäjyyteen ja yrityksen kasvattamiseen. Tarvitsemme vielä enemmän hyvinvoivia yrityksiä, jotka luovat työpaikkoja ja maksavat veroja Helsinkiin. Yrityksien veroja pitää myös alentaa. Lisää yrityksiä Helsinkiin joilla saamme enemmän verotuloja.

Nuoret. Meidän tulee varmistaa nuorten hyvinvointi ja työllistyminen. Jengiytyminen ja huumeongelmat ovat kasvava uhka turvallisuudellemme ja se ei lopu itsestään. Nuorista on pidettävä huolta ja esimerkiksi huumehoitoon tai psykiatriseen hoitoon pääseminen pitää olla helppoa ja nopeaa.

Ei verojen korotuksille. Helsinkiläisten tuloverotusta tulee alentaa ei korottaa.

Työperäinen maahanmuutto – kyllä, mikäli kyseistä osaamista tai työntekijää ei meiltä löydy. Pakolaismaahanmuutto – ei. Ensisijaisesti tulee tarkasti kartoittaa suomalaiset potentiaaliset työnhakijat, mutta jollei kyseistä osaamista meiltä löydy, niin työperäinen maahanmuutto on tarpeen.

Autovastainen ideologia kaupungissamme on mennyt äärimmäisyyksiin. Helsinki on metropoli ja liikenneyhteydet tulee varmistaa niin jalankulkijoille, pyöräilijöille, joukkoliikenteen käyttäjille kuin autoilijoillekin.

Kerro kavereillesi