Muurinen

s. 1953

seija.muurinen@kolumbus.fi

050-3316754

Olen kolmannen kauden kaupunginvaltuutettu, valtuustoryhmän varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveyslautakunnan sekä HUS-valtuuston jäsen sekä maakuntavaltuuston varapuheenjohtaja.

Koulutukseltani olen terveystieteiden tohtori ja gerontologian dosentti. Aiemmalta koulutukseltani olen sairaanhoitaja-diakonissa.

Työurallani olen toiminut mm. ikääntyneiden palvelujen kehittäjänä, tutkijana ja johtajana Helsingin kaupungilla sekä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksella ja johtanut kansallisia sosiaali- ja terveysministeriön projekteja ja hankkeita. Olen ollut mukana myös perheyritystoiminnassa.

Tarjoan Helsingin Kokoomuksen ehdokkaana monipuolista työ- ja poliittista kokemusta mm. riittävien sosiaali- ja terveyspalvelujen varmistamiseksi helsinkiläisille. Erityisesti kannan huolta kasvavasta ikääntyvästä väestöstä, heidän palveluistaan ja turvallisuudestaan sekä sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön hyvinvoinnista. Haluan pitää kiinni myös vastuullisesta verorahojen käytöstä.

Kerro kavereillesi