302

s. 1958

lahteenmaki.hanna@gmail.com

0401290990

Pitkäaikaisella kokemuksella kuntpäätöksenteossa – Tulevaisuuden Helsinkiä rakentamassa

Olen syntyperäinen helsinkiläinen, kuntapäättäjä ja asiantuntija. Helsinki ja helsinkiläisten hyvinvointi on minulle erityisen tärkeää. Olen toiminut kaupunginvaltuustossa sekä varavaltuutettuna että lukuisissa lautakuntatehtävissä kolmella viimeisellä valtuustokaudella. Olen toiminut jäsenenä sekä rakennuslautakunnassa että HYKS-lautakunnassa, ympäristölautakunnassa ja varajäsenenä kaupunkisuunnittelu-lautakunnassa ja kasvatus-ja koulutuslautakunnassa.
Kotikaupunkimme on rakennettava sellaiseksi, että se kannustaa ihmisiä tekemään arkipäivän terveyttä edistäviä valintoja. Haluan olla mukana tuomassa asiantuntemustani näihin tärkeisiin päätöksiin. Odotan suurella innolla mm. Laajasalon uusdisrakentamisen edistymistä ja haluan vaikuttaa asuinalueemme toimivuuteen. Suunnittelussa huomioitava Helsingin ja koko pääkaupunkiseudun kokonaisuus. Valtuutettuna tulen arvioimaan asioita hyvin toimivan kokonaisuuden kannalta, joka tekee Helsingistä hyvän paikan elää, tehdä työtä ja viihtyä.

Kerro kavereillesi