Ilvonen

Pakila

s. 1978

Aina voi parantaa!

Olen 42-vuotias kahden pojan äiti ja aktiivinen kuntalainen. Olen työskennellyt projektien parissa, lähinnä rahoitusalalla, reilut 10-vuotta ja koulutukseltani olen ekonomi. Kotoisin olen Savonlinnasta, mutta nyt jo viisitoista vuotta asunut pääkaupunkiseudulla ja pian pääsen juhlimaan pyöreitä vuosia Pakilalaisena! Helsinki on ihana ja haluan olla mukana Helsingin kehittämisessä. Haluan varmistaa, että päätöksenteossa huomioidaan nuoret ja lapset sekä lapsiperheiden tarpeet. Yrittäjyys on lähellä sydäntäni. Olen kasvanut yrittäjäperheessä ja yksityisyritysten merkitys on valtavan tärkeä meille jokaiselle. Yrittäjyyttä tulee siis tukea! Vapaa-ajalla toimin erilaisissa vapaaehtoistehtävissä, kuten turvatalossa sekä liikunta on minulle tärkeää. Liikunnan kautta on mahdollista hoitaa myös henkistä hyvinvointia ja tulen ehdottomasti työskentelemään sen parissa, että saamme lisää liikuntamahdollisuuksia Helsinkiin.

Kerro kavereillesi