Harjuhahto-Madetoja

Töölö

s. 1962

katrina.harjuhahto-madetoja@eteva

Älä jätä elämättä tätä päivää

Olen Helsingin kauppakorkeakoulusta valmistunut humaani ekonomi ja työskentelen vammaispalveluja tarjoavan Eteva kuntayhtymän toimitusjohtajana. Arjessa minua työllistää sote- ja maakuntauudistus. Vapaaehtois- ja järjestötyö eri muodoissaan on lähellä sydäntäni. Tällä hetkellä toimimme mieheni Antin kanssa 5-vuotiaan pojan tukiperheenä.

Minulle tärkeitä asioita ovat asiakaslähtöiset peruspalvelut, kotikaupunkimme elinvoimaisuus ja kestävä kehitys. Sote- ja maakuntauudistus sekä johtamisjärjestelmäuudistus muuttavat merkittävästi Helsinkiä ja kaupunkilaisten elämää. Haluan olla luomassa uutta Helsinkiä, purkaa byrokratiaa, pitää toiminnan ja talouden tasapainossa, lisätä kaupunkilaisten hyvinvointia ja vaikuttamismahdollisuuksia sekä hyödyntää digitalisaatiota arjen helpottajana.

Luottamustehtäviäni kuluvalla valtuustokaudella ovat olleet Palmian johtokunnan ja kaupunginhallituksen tietotekniikkajaoston jäsenyys. Olen myös Kokoomuksen puoluevaltuuston ja Talouspoliittisen seuran hallituksen jäsen.

Kerro kavereillesi