Andersson
Annika

tapahtuma- ja myyntipäällikkö, apurahasäätiön puheenjohtaja

Lehtisaari

s. 1967

Kuntapolitiikkaa vastuullisesti ja aidosti välittäen

Tekemiseni on kiinnostava palapeli: tapahtumatuotantoa Kalliossa, apurahasäätiön johtamista ja nuorten elokuvataidekasvatuksen edistämistä. Olen ollut kuntapolitiikassa aiemmin vuosina 2005-2017 mm. varavaltuutettuna, kaupunginhallituksen varajäsenenä, Helsingin Energian johtokunnassa, Helsingin Sataman johtokunnassa ja kaupunginteatterin hallituksessa. Minulla on kaksi teini-ikäistä poikaa. Minua kiinnostaa yhteisen hyvän tekeminen, toimivat palvelut ja terveen talouden rakentaminen. Tarvitsemme turvalliset koulut, toimivan lastensuojelun, helposti saavutettavat terveyspalvelut ja laadukkaan vanhustenhuollon. Joukkoliikenteen tulee olla huokeaa ja houkuttelevaa. Elävässä kaupungissa on kulttuuria ja tapahtumia. Kaupungin tulee olla kannustava ja meillä tulee olla työ- ja opiskelupaikkoja sekä yrittäjämyönteisyyttä. Heikoimmista huolehditaan ja autetaan eteenpäin. Meillä tulee olla viihtyisää, monimuotoista asumista ja Helsingin upeaa merellistä luontoa on vaalittava.

Kerro kavereillesi