Helsingin uusi kaupunkistrategia – keskustelemassa pormestari Juhana Vartiainen sekä valtuutetut Jenni Pajunen, Pia Pakarinen ja Sari Sarkomaa

Helsingin uusi kaupunkistrategia

Helsingin Kokoomuksen Naisten ja Naisten Helsingin piirin kanssa keskustelemassa Helsingin uudesta kaupunkistrategiasta pormestari Juhana Vartiainen sekä valtuutetut Jenni Pajunen, Pia Pakarinen ja Sari Sarkomaa

Ajankohta: Tiistai 10.5.2022 klo 16.45 – 19.00

Paikka: Botta, Topelius-kabinetti, Töölönkatu 3 A, 3. kerros, Helsinki

Ilmoittautuminen: Tiistaihin 3.5.2022 mennessä helsinginkokoomuksennaiset@gmail.com . Ilmoita samalla mahdolliset ruoka-allergiat. Tilaisuus on kaikille aiheesta kiinnostuneille avoin.

Kysymykset etukäteen: Tilaisuuteen osallistujat voivat lähettää Helsingin kaupunkistrategiaan liittyviä kysymyksiä 3.5. mennessä osoitteeseen helsinginkokoomuksennaiset@gmail.com. Toimitamme kysymykset pormestari Juhana Vartiaiselle sekä tilaisuutemme panelisteille jo etukäteen, jotta he voivat valmistautua vastaamaan osallistujia kiinnostaviin kysymyksiin.

Helsingin kaupunkistrategia 2021 – 2025 Kasvun paikka kuvaa kaupunkimme tulevaisuuden suuntaviivat. Tutustu strategiaan tämän linkin kautta: Kaupunkistrategia | Helsingin kaupunki

OHJELMA:

Klo 16.45 – 17.00 Ilmoittautuminen, pientä tarjoilua

Klo 17.00 – 17.05 Tilaisuuden avaus / Sanna-Maria Pakkanen, Helsingin Kokoomuksen Naiset ry:n puheenjohtaja

Klo 17.05 – 17.30 Helsingin uusi kaupunkistrategia / Juhana Vartiainen, Helsingin pormestari

Klo 17.30 – 18.50 Kaupunkistrategia -paneelikeskustelu, panelisteina valtuutetut  Jenni Pajunen, Pia Pakarinen ja Sari Sarkomaa

Klo 18.50 – 19.00 Tilaisuuden päätössanat / Sanna-Maria Pakkanen